Saker händer!

Jag gick just in på min blogg och tänkte kolla om någon del av mina inre JAG har skrivit nytt inlägg, men INTE! Jag undrar... vad är det som går fel? Ska det vara så svårt att blogga? Nä, inte när man kollar runt på alla andras, som skriver hela tiden. Det verkar ju vara hur lätt som helst. Vet inte, men kanske det har att göra med att jag arbetar heltid och läser en distanskurs på 100% samt ytterligare en på 50%, men nej, det är dåliga bortförklaringar.

Igårkväll brast mitt hjärta lite igen, samtidigt som det svällde av lycka och stolthet. Vår enda dotter drog iväg till Irland med sin Oscar och ska alltså bo där på obestämd tid! Det är ju helt fantastiskt och jag önskar de verkligen all lycka till! Men... kan inte låta bli att gråta lite förstås. Jag tror att det är precis det vi mammor är till för. Annars skulle jag väl egentligen vilja göra detsamma på sätt och vis. Nu har jag ett jobb som jag verkligen trivs med och är gift med en Ferdinand, annars skulle ni nog få vinka av mig vid någon flygplats någonstans. =) Oj, får precis höra att Jennifer ringer till sin äldste lillebror nu! Hoppas att det är roliga nyheter. Vi vet ju ännu inte om de hittat fram!

Då har jag skrivit lite i alla fall. Återkommer senare, men nu bara måste jag höra hur allt är. Må gott så länge!

Kommentarer
Postat av: Linn

Roligt att se att du skrivit nå mer nu, =) Ser framemot flera uppdateringar!! ? =)

2009-10-04 @ 20:16:28
Postat av: Anonym

Haha, ja, det kanske händer förr eller senare Linn! Ska försöka skärpa mig nu. =)

2009-10-04 @ 20:54:52
Postat av: Anonym

Men mamma vad söööt du är :)



Inte gråta, bara va glad o komma o hälsa på ju! De kommer att få vinka av dig då iaf, hehe!



Will miss you... // Jennifer

2009-10-04 @ 22:16:20
URL: http://thepuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0