Ja se det snöar!

Visste inte riktigt vad jag skulle tycka när jag kom ut från en toppenföreläsning nu ikväll och upptäckte att DET SNÖADE! Genast började jag fundera... vad är det för datum? Är det inte för tidigt? Men så kan man då undra, tidigt för vad? Varför skulle det inte kunna snöa nu, det är väl alldeles förskräckligt passande? Då fungerar ju världsordningen lite i alla fall. (Å nog vet jag väl vilket datum det är. Min käre fars födelsedag och älskade dotters samt  min änglafarmors namnsdag, så är det ju). När jag väl var ute i bilen och den började rulla, så infann sig en slags mys-stämning. Jag stängde av ljudet på radion, drog ner fläkten något hack och bara var. Snöflingorna kom emot mig på rutan, stora och vita. Ju längre hemåt bilen tog mig, desto mer snö hade det hunnit lagt sig på marken. Det behövdes inte mer förrän jag kom på att ...

LIVET ÄR FYLLT AV LJUS OCH BRA VACKERT!

PS: Någon som vill veta vilken föreläsning jag var på ikväll? Den kan varmt rekommenderas. Två fantastiska människor som delger oss hur det är att ha diagnoserna Aspergers och ADHD, medan man samtidigt lever med andra familjemedlemmar som också är diagnostiserade. Ni kan läsa mer om dessa båda humoristiska och varma människor samt om föreställningen "Utanförskap, galenskap och kunskap" på www.ozakatt.se
Om ni har möjlighet att se den, gör det!

Väl mött!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Snö är ju dövackert det! Det är något vi missar... Tråkigt!



En jul utan snö? Shit! Men det ska nog gå bra det med :) Livet är ju faktiskt som du säger fyllt av ljus så det går nog ändå :D Kraaam!

2009-10-07 @ 22:38:08
Postat av: Jennifer

Näe de är väl så antar jag :) Håll tummarna för oss imorn nu! Ha det fint o hoppas pluggningen gick bra! XD KRAM

2009-10-08 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0