Dublin!

Tänka sig vad många spänningar som lossnade nu egentligen, när det visat sig att "mågen" har fått jobb! Nu ska de båda packa ihop sina pinaler igen och flytta in till Irlands huvudstad. Hur jag än försöker att inte oroa mig alltför mycket, så är tankarna ändå därborta en stor del av min vakna tid. (Otur att jag är en nattuggla och sällan sover då). Vet inte riktigt om det blir så mycket bättre att min kära familj som bäst planerar ihop sig. Det lutar nämligen åt att även grabbarna ska åka iväg och i så fall bo tillsammans i en större lägenhet eller hus. Hm. Hur mycket skulle jag då fundera? En förutsättning är dock att de har jobb INNAN de åker iväg, vilket kanske inte är så lätt. Helst i ett land där arbetslösheten är väldigt hög! Så... bra jobbat Oscar!

Det var bara det här jag kände att jag ville delge er och behövde samtidigt skriva av mig lite. Vill i alla fall avsluta med att jag tycker NI GÖR HELT RÄTT och SJÄLVKLART stöttar jag er andra också om ni bestämmer er för att åka iväg! (Det hindrar inte att jag kommer att sakna er alla, though).

Till alla ungdomar därute... följ era drömmar och låt inget stå i vägen! Allt ordnar sig och, om inte, så är även det en erfarenhet!

Kommentarer
Postat av: Linn

Men det är ju jättekul att han fått jobb, snart får nog Jennifer det oxå! :)

Jag gillar verkligen din blogg o ditt sett att skriva på, det är så... personligt och så rätt!Hahaha, kramar! :)

2009-10-18 @ 19:16:08
Postat av: Mor Majvor

Nu tar vi en sak i sänder. Inte ska du väl inbilla dig att dina söner kommer att lämna Alby. Nej det vill jag nog se innan jag tror på det. Kan du tänka dig att din käre make skulle göra det, det är ungefär samma sak. Nej ta det lugnt, du får säkert rå om dina pojkar i MÅNGA år än.Sov gott!!!!!

2009-10-18 @ 20:05:20
Postat av: Jag

Haha mamma, ja, du har säkert rätt... som alltid. De blir nog kvar och nä, maken får jag med all säkerhet behålla, här i Sverige alltså.



Tack Linn för ditt fina inlägg, det värmde. Personligt kan bloggen vara, men rätt... ja, DET kan ju diskuteras. =)

2009-10-18 @ 20:42:56
Postat av: Linn

Jaja säg vad du vill då! Men jag gillar det i vartfall!Så är det bara! :D

2009-10-19 @ 20:18:09
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Jag

Du är snäll du Linn, bra om någon går in och läser i alla fall! Kram

2009-10-19 @ 22:25:30
Postat av: Lisa

Ny, rolig och enkel tävling i min blogg med chans till en liten "söndagsvinst" :) Skicka in ditt bidrag och var med i tävlingen! :)

2009-10-21 @ 16:46:28
URL: http://findmytwin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Bästaste mamman! :)

2009-11-15 @ 16:04:07
URL: http://thepuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0