Deadline

Ibland får man bara inse att det inte går att hinna med allt. Socialpsykologin får helt enkelt vänta, that's it! Om jag tänker efter så kanske det BORDE räcka med att jobba heltid, eller åtminstone BARA lägga till en distanskurs på 100%, men TVÅ??? Det blir inte så bra och den var dessutom mycket mastigare än jag trodde. Tiden gick ut för 40 minuter sedan och då bara pyste jag ut. Det retar mig lite, men nej... nu ska jag andas ut och släppa det. Jag kan göra klart det en annan gång eller helt enkelt bara låta det vara.

Roligare är däremot möjligheten att få prata med min dotter och "svärson" på SKYPE via datorn! =) Härligt att kunna se dem samtidigt som vi får höra deras röster. Det kännns fortfarande konstigt att de drog iväg förra helgen för att bo på Irland. De gör däremot helt rätt och allt verkar vara så bra. Hoppas många håller tummarna att de får jobb bara, annars är det till att komma hem igen.

Om det är någon mer än jag som tycker det skulle vara lite spännande att följa deras pusslande på den gröna ön, så kan man gå in på deras gemensamma blogg http://thepuzzle.blogg.se/

Nu tänker jag i alla fall krypa ner i sängen denna fredag natt, så jag orkar fortsätta med alla termer och begrepp som ska analyseras och sättas ihop till något slags sammanhang.

Önskar alla en god natt och hoppas på lite kommentarer eller hälsningar på min blogg! =)

Kommentarer
Postat av: Jennifer och Oscar

Jättekul att kunna prata med dig med mamma :) Lycka till med skolarbetet och jag applåderar dig endast om du slutar ta på dig så mkt jobb. Man ska ju ha tid för att må gott osså :)



Blir jätteglad när du uppdaterar, fortsätt så! Vi vill ju veta hur ni har det också ju! Kraamar/Båda

2009-10-10 @ 11:58:29
URL: http://thepuzzle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0