Tankar kommer, känslor går

Mitt huvud är fullt av så mycket tankar och själen har en mängd olika känslor som trängs och vill komma ut, men jag sitter fast. Har nog fastnat i mig själv, hoppas bara att det inte är för alltid. Jag vill verkligen bryta mig ut och ruskas loss, för att förvandlas till det som är jag, men näpp, orden har ställt sig på tvären och jag vet plötsligt inte vad som ska sättas på pränt. Får helt enkelt vänta tills allt är tillbaka och fallit på plats. Tänk om "mitt i natten" ändå inte är min inspirationstid, så som jag trott? Men jag lever ju mitt liv i en illusion, så... varför inte?

Kommentarer
Postat av: Katri

Vet du min vän, de kommer att ordna sig. Kram

2010-09-11 @ 23:55:15
Postat av: Jag

Jamen, det är ju DET man har vänner för! Tack Katri!

2010-09-14 @ 23:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0