Morgonstund har guld i ...

Det KAN ju vara riktigt härligt med morgnar! Att dra sig själv ur sängen, komma ut i TV-rummet där en eld sprakar i kamminen, ÄR det inte för underbart! Ser på klockan och upptäcker att jag kanske inte ens behöver stressa idag, utan jag kommer att hinna. Jag har till och med fått i mig en välbehövlig frukost, så magen har heller ingen anledning att kurra så tidigt.

Just nu känner jag att ALLA mina morgnar ska se ut såhär framöver, men... jag hinner ändra inställning och kanske somna om imorgonbitti igen, efter att ha tryckt in snoozen flera gånger. Så brukar det gå till.

Nä... nu måste jag nog ställa iordning det sista och dra iväg, så jag inte behöver skynda mig igen.

Godmorgon på er alla därute, med betoning på en GOD morgon!

Kommentarer
Postat av: mor

Nu blir jag riktigt orolig. Är du sjuk eller? Försök inte inbilla mig att du tycker att det är skönt att slippa stressa på morron.

2009-10-20 @ 15:47:08
Postat av: Jag

Nejdå mamma, du kan vara lugn... fick bråttom till sist, så allt är som det ska! =)

2009-10-20 @ 20:35:11
Postat av: Katri

Ajdå, det blev som vanligt på slutet alltså? Jag som hoppades att du fick njut av en helt stressfri morron! :)

2009-10-24 @ 22:28:53
Postat av: Johanna

Tack för de fina orden i min blogg :)



Ha en fin helg.



Kram

2009-10-31 @ 00:37:30
URL: http://divinemadness.blogg.se/
Postat av: Mamma J

Katri, du känner mig... klart jag inte fick. Å Johanna, det var så lite, de var du väl värda i så fall, man kul att det uppskattas!



Kram på er alla!

2009-10-31 @ 00:45:57
Postat av: Jennifer

Wiiih, blev så glad när jag läste detta inlägget mamma! :)

Men nu tkr jag de är dags för uppdatering så jag få bli glad för nå nytt! KRAMAR!

2009-11-16 @ 21:23:46
URL: http://thepuzzle.blogg.se/
Postat av: Linn

Lite update Jeanette! Det är alltid så skoj och läsa på din blogg ju. Hihihi :)

2009-11-18 @ 21:09:43
URL: http://theworldfromhere.blogg.se/
Postat av: Jennifer

haha! Mamma? Du få ju inte skriva adressen elle, Jannice vill ju inte de ju. haha, men de va du som gjorde dää. Iaf så vare Oscar som kom på namnet, roligt vaa?



Men men, varför uppdaterar du inte mor? :( ledsen på ögat Kram

2009-11-25 @ 13:27:47
URL: http://thepuzzle.blogg.se/
Postat av: Jannice

Nu hänger jag inte med. Vart har Jeanette skrivit adressen till min blogg??? Och för övrigt gör det inget, Jennifer, vill nån läsa den så får de ju det. Det är ju bara deras slöseri med tid... :)

Men uppdatera nu Jeanette!

2009-11-26 @ 09:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0