Välkommen till min nya blogg!!

Ja, så var jag igång! Denna blogg har jag alltså fått av min dotter Jennifer http://jennaaa.blogg.se/ som varit "snäll" och ställt iordning den. Jag antar därför att det är lite otacksamt om jag inte använder mig av den. Känner mig lite darrig, men det är väl bara till att gå in med liv och lust med att sätta mina ord på pränt. Svårare än så är det ju inte. Om nu någon händelsevis undrar över bloggnamnet så kan jag tala om att Jenna måste haft väldigt skoj, för hon har mixat mitt mellannamn Randi, efter mitt norska påbrå och Lång, vilket är mitt "giftasnamn". (Och som jag brukar säga.. ett bra sätt för mig att kompensera min längd; 152,5 cm).

Jaha, å vad ska då mina bloggsidor handla om? Absolut ingen aning, men det är väl meningen att tankarna ska vandra fritt, vilket när det gäller mig kan innebära precis VAD SOM HELST. Det är lite svårt att sätta in mig i ett fack, men en sak kan jag säga... om ni är ute efter att hitta mode och matrecept här så kommer ni att bli besvikna. Jag använder kläder och jag älskar mat och fika, men jag är inte intresserad av var allt kommer ifrån. Har kikat runt lite på andra bloggar nu och många handlar just om detta eller så används de som en dagbok.

Min förhoppning är att jag kan så och leverera lite tankar och dela med mig av erfarenheter bland annat. Jag blir naturligtvis jätteglad om det kommer in lite kommentarer eller frågor också. Alltså... denna blogg blir det vi alla gemensamt gör den till! SÅ är det ju!  Mycket nöje!

Endast du kan leva ditt liv!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Det kommer bli fantastiskt mamma =)

2009-02-13 @ 02:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0